UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #1

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Dobra po testach muszę powiedzieć, że moto jednak nie zaczęło pracować źle...
Po prostu chyba ja nigdy nie słyszałem jak poprawie ma chodzić :oj:

Motor odżył i to zdecydowanie po wyczyszczeniu gaźników i odzyskał wigor :taj:

Dzięki wszystkim za pomoc i cenne rady. Polecam każdemu kto się waha i nie próbował jeszcze pogrzebać przy gaźniku nie jest to takie straszne i naprawdę warto tam zajrzeć.

Kolego Metal, to jak najbardziej będziemy w kontakcie z miłą chęcią posłucham cennych uwag co do obsługi tych zacnych maszyn ;-)
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #2

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 915
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Oooooo!!!! To rzut beretem mamy :br:
Jak najbardziej,zerkniemy, ustawimy - będziesz śmigał.
Odezwij się to pogadamy 692 219 291
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #3

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Metal napisał:
Swego czasu,jak miałem gaźnik oryginalny, to zdarzało się codziennie go demontować.
Śmiało rozkładaj i składaj, nic mu nie będzie.
Oczywiście ze wszystkimi elementami obchodź się delikatnie - zwłaszcza membrana ( żeby nie rozerwać) i iglica ( żeby nie skrzywić).

P.S Służę pomocą jakby co.... Gdzie mieszkasz?
Wyczyscilem gaźnik że wszystkimi waszymi radami i tak jak napisałem teraz trochę nierówna praca na jałowych obrotach. Nie miałem okazji się przejechać więc nie ocenę czy wszytko ok.
Kolego Metal
Mieszkam w Bukowsku, jsk bys znalazł kiedys chwilkę żeby posłuchać motorek to będę bardzo wdzięczny. :)
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #4

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
No to tak, gaźnik rozłożony wymyty, wyczyszczony i złożony z powrotem do stanu poprzedniego.

Teraz pytanie bo motor zaczął jakby nieregularnie pracować na jałowych obrotach...

Co może być przyczyną?... :zly:

Dodam, że jeszcze jutro sprawdzę ile paliwa mam w filtrze paliwa bo być może faktycznie jest go po prostu za mało...
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #5

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 544
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 2
Jak odkręcisz dekielek pod komorą pływakową to uważaj na malutki o-ring uszczelniający połączenie do pompki przyspieszacza - ma z 5 mm średnicy i jak ktoś to pierwszy raz robi to może nie zwrócić na niego uwagi, wypadnie i problem.
Powykręcaj wszystkie dysze, przemyj, przedmuchaj sprężonym powietrzem....przy okazji sprawdź stan o-ringa przy zaworku iglicowym - niedawno wymieniałem bo sparciał ze starości i paliwo zalewało gaźnik - nie dawało się bryki odpalić....
Przyjrzyj się też temu białemu plastikowemu dekielkowi od coaster enricher - wymieniałem to kiedyś bo był pęknięty - nie pamiętam już jakie były objawy, bo to było dawno - ale jakieś były, to pamiętam.
I nie przejmuj się ew. popękanym króćcem ssącym między gaźnikiem a cylindrami (kolektorem ) - on jest gruby i szczelny pomimo powierzchownych pęknięć.
Generalnie - jest sporo rzeczy do sprawdzenia przy zdemontowanym gaźniku :lek:
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Metal

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #6

  • PawelGDA
  • PawelGDA Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 39
  • Oklaski: 0
Tak. Dokładnie. Sorki za pomyleczke.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #7

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 915
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
PawelGDA napisał:
.... Pilot jeta tez spokojnie możesz wykręcić. Tylko zanim to zrobisz to najsampierw „wkręć” go zliczając dokładnie ilość obrotów...

Małe sprostowanie - nie pilot jeta tylko PMS :piw:
Pilota akurat trzeba wkręcić do końca.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #8

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Ok, dzięki za podpowiedź, przyjdzie myjka będziemy czyścili :-)
Domniemam, PawełGDA, że chodzi Ci o szczypce Morse'a.

Póki co trzeba korzystać z pogody ;-)
:urlop:
RS 17, 2005r.
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 1 tydzień ago przez wolframe.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 1 tydzień ago #9

  • PawelGDA
  • PawelGDA Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 39
  • Oklaski: 0
Na YT pełno filmików co i jak. Benzyna ekstarkcyjna ci się przyda lub break cleaner. Pilot jeta tez spokojnie możesz wykręcić. Tylko zanim to zrobisz to najsampierw „wkręć” go zliczając dokładnie ilość obrotów. Po czyszczeniu wkręcisz do końca i wykręcisz o odmierzoną ilość obrotów. Śrubki od pokrywy membrany czy tez śrubki zbiorniczka paliwa najlepiej najpierw ruszyć regulowanymi kombinerkami( taki mały Francuz) a potem dopiero śrubokrętem bo jeszcze rozrajbujesz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #10

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 915
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Swego czasu,jak miałem gaźnik oryginalny, to zdarzało się codziennie go demontować.
Śmiało rozkładaj i składaj, nic mu nie będzie.
Oczywiście ze wszystkimi elementami obchodź się delikatnie - zwłaszcza membrana ( żeby nie rozerwać) i iglica ( żeby nie skrzywić).

P.S Służę pomocą jakby co.... Gdzie mieszkasz?
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 tygodni ago przez Metal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #11

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Sprawdzałem wczoraj stan paliwa a filtrze i jest pełny, posiada tylko na samej górze bąbelek powietrza...

Przygotowuję się do czyszczenia gaźnika, mam pytanie jako laik z brakiem doświadczenia przy takich gaźnikach czy mogę śmiało go rozkręcać i lepiej nie ruszać Pilota. Pozostałe mogę wykręcać śmiało i wkręcić ponownie po wyczyszczeniu?

Macie jakieś sprawdzone metody i jakieś środki do czyszczenia gaźników?. Przymierzałem się już jakiś czas i zakupiłem myjkę ultradźwiękową.
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #12

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 979
  • Otrzymane podziękowania: 50
  • Oklaski: 19
Dzięki za namiar na filtr - zawsze przy okazji pobytu za wodą kupowałem w USA, ale za jakieś $10, a tu proszę za 20PLN. Całkiem miło. :dolar:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #13

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
TataMichas napisał:
Nie bardzo mam czas rozbebeszać całość, ale w każdej chwili (postój, pracujący silnik) filtr jest zawsze pełny. Nie widać nawet bąbelków powietrza - zdjęcie.
Poziom paliwa? Nie na rezerwie?
Po drodze do pompy od zbiornika, nie masz wycieków?
Oba końce węża dobrze osadzone i zakończone opaskami z zaciskiem?
Czy jak otwierasz korek, czujesz podciśnienie? Paliwo jeszcze przed otwarciem?
Z innej beczki, wygląda, że Twój filtr to zamiennik, możesz podać symbol? Filtry są jedno-kierunkowe, zakładam, że masz dobrze osadzony?

Filtr paliwa to mniej więcej coś takiego:
allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-8mm-kawasaki-yamaha-9806399700?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=ZTZjNzgyZjQtYjJlNi00NDY4LThiYzItMGE2ZDg0ZWE5NjY5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=85d3bec1-3a34-4612-a58c-8d5d5c2b7cd3

Oba węże są podpiete na fabryczne zaciski itd. Paliwa w baku około 3/4. Motor pracuje normalnie, jeżdziłem się przejechać i moc ma więc dziwi mnie tym bardziej.
Nie jest to objaw np. uszkodzonej pompy paliwa?

A Propos filtra Jest osadzony zgodnie z kierunkiem ale ale, miałem kiedyś przygodę z kranikiem i wklejałem ten mosiężny króciec do kranika na masę Reinzisola. Może jutro zrobię test przelewowy paliwa i sprawdzę czy paliwo leje się prawidłowo z kranika.
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #14

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 979
  • Otrzymane podziękowania: 50
  • Oklaski: 19
Nie bardzo mam czas rozbebeszać całość, ale w każdej chwili (postój, pracujący silnik) filtr jest zawsze pełny. Nie widać nawet bąbelków powietrza - zdjęcie.
Poziom paliwa? Nie na rezerwie?
Po drodze do pompy od zbiornika, nie masz wycieków?
Oba końce węża dobrze osadzone i zakończone opaskami z zaciskiem?
Czy jak otwierasz korek, czujesz podciśnienie? Paliwo jeszcze przed otwarciem?
Z innej beczki, wygląda, że Twój filtr to zamiennik, możesz podać symbol? Filtry są jedno-kierunkowe, zakładam, że masz dobrze osadzony?
Załączniki:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 tygodni ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #15

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4486
  • Otrzymane podziękowania: 72
  • Oklaski: 10
No chyba raczej jednak nie, tam paliwo powinno byc do pełna cały czas
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #16

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Koledzy,

Jako, że nie daje mi to spokoju to ciągle szukam przyczyny z ciekawości zajrzałem pod obudowę filtra paliwa. Zastanawia mnie teraz.. Czy to jest prawidłowa praca pompy paliwa? Nie jest tego paliwa za mało w filtrze?


Filmik z pracy pompy:
megawrzuta.pl/download/ea43cfcab1cfaafbc9aa60daaa881d70.html
RS 17, 2005r.
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 tygodni ago przez wolframe.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #17

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Dzięki za cenne uwagi, tak podejrzewałem żeby właśnie znaleźć punkt ich zamknięcia i dopiero wtedy traktować wyloty chemią. Zastanawiam się też dlaczego taki objaw występuje najbardziej przy tych obrotach około 2000. Może jednak to coś z gaźnik? Od jakiej wartości zaczynają się obroty średnie?
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #18

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1262
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
Jeżeli mogę Ci coś doradzić,to jak będziesz moczył i potem czyścił zawory oraz kanały, rób to ,kiedy będą zamknięte....
Sprawdź jeszcze,jak odpalisz moto,czy to kichanie,dławienie występuje przy zamkniętym ssaniu,czy jak lekko go uchylisz,to też kicha :mysli:
Lekko,to mam na myśli tak 1/3
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #19

  • wolframe
  • wolframe Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Motocyklem da się jeździć, potrzebuje on trochę czasu i po dobrym nagrzaniu pracuje w miarę normalnie. Myślę, że jeszcze rozbierał głowicy nie będę, ale przyjrzę się układowi zasilania paliwem i gaźnikowi, zastanowię się nad zakupem Sea Foam... może, żeby zaleczyć w razie w SVS?
RS 17, 2005r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV1700 - Strzelanie, szarpanie przy 2000 rpm 1 miesiąc 2 tygodni ago #20

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1262
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
Ewentualne czyszczenie zaworów, komór wydechowych najlepiej zrobić na zdjętych głowicach,a wtedy najlepiej zrobić cały przegląd głowic.
Zalewanie różnego rodzaju specyfikami głowic, które są zamontowane w silniku,jest bardzo ryzykowne,i trzeba tu mieć więcej, niż minimum wiedzy w tym temacie.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena