UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dyna 3000

Dyna 3000 5 lata 3 miesiąc ago #1

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Z tym akurat nie taka prosta sprawa :nnie: i jak by tak było,to siedziały by już w moich głowicach.
Na szczęście stwierdziłem,ze dość :nonie: silnik też ma swoje prawa :zebol:
Poczytaj,pooglądaj i wyciągnij wnioski :lek:
Tu masz nowe i najlepszej jakości.
www.pacificcoaststar.com/pcs/road_star_engine.htm
Możesz u siebie ustawić na 5500,ale Twój spokój będzie na pewno zakłócony....czy warto :zab:
Ja uważam,ze 5000 obr w zupełności wystarcza,a pobawić się możesz samymi mapami.
One robią robotę,i w tym module to nie tylko wyższy limit RMP,jak się ogólnie mówi.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 5 lata 3 miesiąc ago #2

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Na olx znalazłem. :komura:

A gdzie można nabyć sprężyny zaworowe o których pisał pinhead ? Tu wolał bym nowe i najlepiej jakieś dobrej jakości.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 5 lata 3 miesiąc ago #3

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Gdzie nabyliście Dynę? Ebay?
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 5 lata 4 miesiąc ago #4

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Jest w planach też wymiana gaźnika, ale narazie przeszukuje aukcje i kompletuje graty żeby bliżej wiosny coś podziałać przy maszynie :zab: .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 5 lata 4 miesiąc ago #5

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
RETARD Cię nie interesuję,to jest do silników z podwyższonym stopniem sprężania.
Limit ustaw na 5000,chyba,że masz zmienione sprężyny zaworowe,jak nie,to lepiej nie ryzykuj,bo zawór może nie zdążyć się domknąć,a wtedy... :oj: :dolar: :dolar: :dolar:
ADVANCE zaczynasz od 30A ,to opcja taka "wyjściowa" nie zmieniająca kąta wyprzedzenia zapłonu,ale razu możesz ustawić 32A. Sprawdź jedną i drugą,i ciekawe czy zauważysz różnicę.Ja mam ustawioną 34A i w porównaniu z 32A jest znacząca różnica.Silnik nie pracuje tak aksamitnie jak na poprzedniej,ale agresywności mu przybyło.Dynę założyłem jako drugą w kolejności po zmianie gaziora na HSR 42,ale bardzo szybko stwierdziłem,że zmiana modułu do fabrycznego przełożenia niewiele wnosi,choć praca silnika jest nieporównywalna,no i na biegach 1-4 możesz pociągnąć więcej ( w Twoim przypadku,niewiele,bo 1700 ma odcinkę przy 4750 obr o ile dobrze pamiętam,a u mnie była przy 4250 ) Kolejną zmianą był pulley przód,z 33 z na 31 z.Wtedy dopiero poczułem,że zmiana modułu miała sens.
Jednak cały czas czegoś brakowało......W końcu na tapetę poszły cewki i kable Dyna.Ja akurat zastosowałem bardzo mocne 2.2 Ohma,w porównaniu do fabrycznych 1.6 Ohma.Takie są zalecane do tego modułu.Na koniec poszły świece.Na ich miejsce trafiły irydy.W innym przypadku te świece nie spełniają swojej roli,tylko przy mocnych cewkach robią robotę.
Przy tej mapie paliwo oczywiście 98.
Mam w planach sprawdzić jeszcze ostatnią mapę,ale tylko sprawdzić co ona wnosi po za ewentualnym spalaniem stukowym :mysli:
Wszystkiego Najlepszego,oraz realizacji planów w 2019r :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): konri90

Dyna 3000 5 lata 4 miesiąc ago #6

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Panowie, jak ustawić Dyne 3000 pod RS 1700 z 2006r?
Jakie są zalecane parametry RPM LIMIT, ADVANCE i RETARD?
Czy 5500 RPM będzie ok?
Z góry dziękuję i życzę udanej zabawy sylwestrowej i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. :piw:
Ostatnio zmieniany: 5 lata 4 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 7 lata 7 miesiąc ago #7

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Dyna zakupiona,właśnie dotarła .
W związku z tym moje pytanie jest takie :
Czy muszę mieć podpięty TPS,czy mogę z niego zrezygnować ?
Moje moto to XV 1600 z zamontowanym HSR-em 42 i podpiętym TPS-em.
Silnik fabryczny,czyli piny 7-8 w moim przypadku będą nie aktywne,czy mam rację ? :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 7 lata 8 miesiąc ago #8

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Właśnie tym się sugeruje :mysli:
Rozmawiałem również z Krzyśkiem,on ten temat przerabiał i pisał,że to co na foto nie będzie pasowało do XV 1600,chodzi o gniazda.Tu są dwa wystające,a ma być trzy taj jak w oryginalnym module.
Dzwoniłem do kolesia co to załatwia i powiedział,że zdjęcie jest tylko poglądowe,i najważniejszy jest numer seryjny modułu :mysli:,a ten jest odpowiedni do Radka 1600. Jakieś ryzyko trzeba podjąć :dolar: i mam nadzieje,że dostanę to co trzeba.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 7 lata 8 miesiąc ago #9

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Według opisu produktu - zobacz ostatnia linia, powinien pasować.

This Item Fits the Following Applications:
2005-2006 Yamaha XV1700PCM Road Star Midnight Warrior
2004-2006 Yamaha XV1700ATM Road Star Midnight Silverado
2004-2006 Yamaha XV1700AT Road Star Silverado
2004-2006 Yamaha XV1700AM Road Star Midnight
2004-2006 Yamaha XV1700A Road Star
2002-2006 Yamaha XV1700PC Road Star Warrior
2000-2003 Yamaha XV1600AS Road Star Midnight
1999-2003 Yamaha XV1600AT Road Star Silverado
1999-2003 Yamaha XV1600A Road Star
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 7 lata 8 miesiąc ago #10

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Mam okazję kupić Dynę 3000,ale nie jestem pewien w 100 % czy to ta :mysli:

www.amazon.com/Dynatek-3000-Series-Ignition-D3K7-3/dp/B005G56F8A

Mój zaprzęg to Road Star 1600 99r. z HSR-42
Z :piw: góry dziękuję za info
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 8 miesiąc ago #11

  • Upload
  • Upload Avatar
www.motosapiens.pl/?p=977
www.dynaonline.com/skins/downloads/instruct/D3K7-3.pdf
Wybaczcie że tak lakonicznie ale w niedoczasie jestem
Zamontowanie przełącznika wyprzedzenia zapłonu jest konieczne aby skorzystać z tej opcji (poza zaprogramowywanymi w krzywych.
A w module są krzywe dedykowane do podwyższonej kompresji ( krzywe B )
Bez przełącznika nie są aktywne piny SW7 i SW8
Pozdrowienia
Krzysiek
Megula Czarnula HCP :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 9 miesiąc ago #12

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Ale do silnika o podwyższonej kompresji. Przy zmienionych tłokach na dłuższe trzeba cofnąć zapłon jak u Ciebie a ja mam fabryczne tłoki i mogę wyprzedzić dlatego założyłem wątek żeby ktoś kto używa wpisał jakie ma mody i ustawienia. Ja miałem chwilę wyprzedzony o 4 stopnie, teraz wróciłem do serii, na razie faza testów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 9 miesiąc ago #13

  • Powalla
  • Powalla Avatar
W moim temacie masz foty ustawień .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 9 miesiąc ago #14

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Ale jaki kąt zapłonu masz ustawiony? Które ustawienie na Dyna?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 9 miesiąc ago #15

  • Never
  • Never Avatar
Ja mam dyne3000 , podkrecilem sobie obroty do 5500, wstawilem mu gaznik mikuni 42 , jezdzi bardzo fajnie , dynamicznie i rowno, kopyto jest, spala ok 7-8 litrow ale jak nakleisz Jezusa na bak to powinno spasc do 2 litrow :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 9 miesiąc ago #16

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyna 3000 10 lata 9 miesiąc ago #17

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Zakładam wątek o module zapłonowym Dyna 3000. Pisać kto ma i jakie ustawienia plus doświadczenia bo jestem ciekaw i przyda się innym.
Ja dwa lata używałem ustawienia 5000 34A ale teraz mnie kusi 36A i wszędzie straszą o spalaniu stukowym którego ja jednak nie słyszę mimo głośnych wydechów i benzyny Pb95 (nie 98). Jedyny nie fajny objaw jest taki że przy rozruchu wali w wydech i po zgaszeniu silnika jeszcze pół sekundy czasem pracuje jakby się zadławił. Może jednak to ma związek z ustawieniami gaźnika ale 34A tego nie miałem chyba że bardzo bogato był pilot to czasem silnik sie też zadławił po zgaszeniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.040 s.
Zasilane przez Forum Kunena